گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شرکت ساینا

آرشیو اخبار

شرکت ساینا

ساینا؛ درپی انقلاب در بازاریابی و فروش؛پریمکس توجه ها را به خود جلب خواهد کرد/محصولات هتلی در راه است

معاون بازاریابی و فروش شرکت ساینا با اشاره به پتانسیل بالای این شرکت برای افزایش سهم بازار گفت: برند پریمکس در حال حاضر با بسته بندی مناسب، استفاده از اسانس ها و مواد اولیه بسیار با کیفیت به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتری و خلق یک تجربه خوشایند از مصرف می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، مروج معاون بازاریابی شرکت ساینا در گفتگویی اختصاصی با اشاره به برنامه های این واحد گفت: در حال حاضر جهت ارزش آفرینی بیشتر برای مصرف کنندگان و سهامداران شرکت صنایع بهداشتی ساینا، با یک رویکرد هزینه محور و ارزش محور برای هریک از فعالیت های اصلی و پشتیبان زنجیره ارزش، اقداماتی کاربردی در دستور کار قرارگرفته است.

وی بهره گیری از خریدهای بهینه، و استفاده از بهترین مواد اولیه را یکی از رویکردهای شرکت ساینا برشمرد و گفت: ساینا با تجهیزات تولید نوین و با تمرکز بر حفظ محیط زیست ، سلامت مصرف کنندگان و خلق یک تجربه خوشایند مصرف، فعالیت های تولیدی خود را مدیریت می نماید.

مروج افزود: تولید محصولات با کارایی بالاتر که منجر به استفاده بهینه از آب و استفاده کمتر از ملـزومات بسته بندی می گرد، در الویت های کاری شرکت قرار گرفته است.

پتانسیل بالای شرکت ساینا برای افزایش سهم بازار

وی با بیان اینکه واحد بازاریابی و فروش شرکت ساینا، به دلیل در اختیار داشتن برندهای نام آشنا و خوش نام همچون گلی، سپید و رخشا از یک سو و برند جدید پریمکس با مزیت های رقابتی متعدد شرایط مطلوبی را جهت افزایش سهم بازار و تصاحب قفسه های فروشگاه ها در اختیار دارد تصریح کرد: برند پریمکس در حال حاضر با بسته بندی مناسب، استفاده از اسانس ها و مواد اولیه بسیار با کیفیت در تمام محصولات خود و همچنین ویژگی های اثربخش متناسب با هر محصول همچون نهایت چربی زدایی، درخشندگی بیشتر ظروف، رایحه مطبوع در مایعات ظرفشویی و یا محافظت از الیاف پارچه و تثبیت رنگ البسه، عدم ایجاد لکه و سفیدک بر روی البسه در مایعات لباسشویی همواره به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتری و خلق یک تجربه خوشایند از مصرف می باشد.

تکمیل سبد محصولات پریمکس: تلاش‌های ساینا برای توسعه و تحقق اهداف جدید

مروج در مورد محصولات جدید شرکت ساینا نیز گفت:در سال ۱۴۰۲ مایعات لباسشویی مخصوص البسه رنگی و البسه مشکی، مایع نرم کننده در دو رایحه متفاوت و مایعات ظرفشویی ۵۰۰ گرم به سبد محصولات اضافه گردید.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ساینا افزود: در حال حاضر باتوجه به اهمیت بالای محصولات شوینده کودک برای والدین و عدم حضور محصولات خارجی، شرکت ساینا با بهره گیری از دانش فنی و تجربه بالای خود در صنعت شوینده تولید محصولاتی همچون شوینده های مخصوص البسه کودک، ظروف کودک و اسباب بازی کودک و …  را به عنوان محصولات خاص در دستور کار خود قرار داده است.

مروج تولید محصولات جدید با استانداردهای جهانی را از ویژگی های منحصربفرد شرکت ساینا دانست و گفت: از دیگر محصولات در حال پیگیری و بررسی جهت تکمیل سبد محصولات ساینا می توان به مواردی همچون نرم کننده حوله و لباس با خاصیت آنتی باکتریال، مایع کمک شستشوی آنزیم دار با خاصیت لکه بری، مایع چندمنظوره حاوی مواد آنتی باکتریال برای پاک کنندگی و میکروب زدایی سطوح عمومی، مایع پاک کننده سطوح آشپزخانه صنعتی با خاصیت چربی زدایی و آنتی باکتریال که برای مصارف عمومی دارای اهمیت است، اشاره نمود.

وی تصریح کرد: از طرفی می توان ادعا نمود محصولات شوینده صنعتی در کشور ما به اندازه کافی رشد نداشته و لذا در این زمینه جهت توسعه بازار به خصوص در حوزه بیمارستانی و هتلی جای کار وجود دارد و در دستور کار قرار گرفته است.

هنر تبلیغات  و توزیع در خدمت کیفیت بالای پریمکس

معاون بازاریابی و فروش ساینا در مورد شیوه توزیع و معرفی محصولات پریمکس گفت:در زمینه توزیع بهینه و معرفی محصولات باکیفیت پریمکس ارتباط بسیار خوبی با شرکت به پخش برقرار گردیده است و از طـریق جلسات مستمر با مدیران فروش شـرکت و جمع آوری بازخورد مشتریان و رصـد بازار همـواره سعـی می گردد، محصولاتی کاملاً منطبق با انتظار مشتری تولید گردد و نگاه واحد بازاریابی شرکت از بیرون به داخل باشد.

وی ادامه داد: معرفی بهتر محصولات در ماه های خرداد و اردیبهشت در راستای فعالیت های ترفیعی و تشویقی طرح انگیزشی غدیر و در ماه های مرداد و شهریور “طرح ستارگان فروش ساینا برنامه ریزی و اجرا گردید که منجر به افزایش فروش ۱۶۷ درصد در این چهار ماه نسبت به مجموع پنج ماهه دی تا اردیبهشت گردید. که باتوجه به ماه پرفروش اسفند در چهار ماهه اول این رشد قابل توجه می باشد. در مجموع کل محصولات شرکت نیز در نه ماهه سال جاری نسبت به نه ماهه در سال گذشته ۱۱۱ درصد رشد فروش محقق گردید، که جا دارد از فروشندگان مجموعه شرکت به پخش نیز در این زمینه تشکر نمود.

معاون بازاریابی و فروش ساینا تصریح کرد: از آنجا که محصولات پریمکس در بالاترین سطح کیفیت قراردارد بر این باوریم که استفاده از آن قطعا منجر به تکرار خرید خواهد شد. لذا خلاء انجام تبلیغات گسترده جهت معرفی بیشتر این برند و افزایش سهم ذهنی و سهم بازار ملموس و قابل توجه آن کاملا احساس می گردد.

گسترش مرزها: توسعه محصول و بازار در حوزه صادرات

مروج با بیان اینکه توسعه جغرافیایی و محصولی استراتژی صادراتی شرکت ساینا است تصریح کرد: در سال جاری، سبد محصولات صادراتی با برند پریمکس تمرکز بیشتر بر صادرات کشورهای حوزه قفقاز با محوریت کشور گرجستان، بررسی الگوی مصرف کشورهای هدف و مذاکره با تجار کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق برخی از اقدامات صورت گرفته جهت توسعه صادرات می باشد.

معاون بازاریابی و فروش ساینا در پایان این مصاحبه گفت: با اعتماد کامل به ارزش‌ها و اهداف ساینا، به تلاش‌های پیوسته‌ی آن در راستای رشد و پیشرفت بیشتر در آینده اعتقاد داریم. همچنین در واحد بازاریابی و فروش ساینا آمادگی و تمایل بالا جهت دریافت  نظرات و پیشنهادات صاحب‌نظران و مصرف کنندگان همواره وجود دارد. و در جهت توسعه همکاری‌ها و بهبود فعالیت‌ها تلاش می کنیم.

لازم به ذکر است در نه ماهه سال مالی جدید ۱۹۸۶ تن سهم فروش محصولات صادراتی شرکت ساینا می باشد که نسبت به فروش ۸۸۳ تنی نه ماهه سال ۱۴۰۱ رشدی حدودی ۱۲۵ درصد را شامل می شود.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.