تاریخ انتشار : 27 شهریور 1398
مسئولیت ملی و ارزش های اعتقادی در تولید کالای ایرانی و ارائه خدمات با کیفیت نمایان می شود

همایش مدیریت برندینگ و توسعه بازار با حضور دکتر نادر جعفریوسفی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین و همچنین مدیران ارشد شرکت های تابعه گروه توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.

در این همایش دکتر یوسفی ضمن تسلیت ایام سپری شده عزاداری امام حسین علیه السلام، ابراز آرزومندی کردند که ما با الگو برداری از این امام بزرگوار، در راستای تحقق اهداف انسانیت در جامعه تلاش کرده و بتوانیم اهداف مد نظر ایشان را به عنوان رهروان آن امام شهید، در محیط زندگی و کسب و کار خود عملیاتی کنیم.

مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر اظهار داشت: از روزهای اولیه مدیریت در این مجموعه، بحث توجه ویژه به تمام دارایی های مجموعه گروه بهشهر دارای اولویت بوده و برند به عنوان دارایی معنوی و نامشهود از این امر مستثنی نیست، دکتر یوسفی ضمن اشاره به دارایی های سخت افزاری سازمان؛ روش ها، دانش فنی و مواردی که به صورت ملموس در سازمان قبل مشاهده نبوده و ارزشمند هستند را به عنوان دارایی های نرم افزاری سازمان معرفی و بیان کردند: برند جزو دارایی های نرم افزاری سازمان است.
دکتر یوسفی تصریح کرد: برند در هر نوع کالایی که ارائه می شود چه به صورت محصول و چه به صورت خدمت، مطرح است و از نظر اقتصادی، ارزشی است که علاوه بر هزینه تمام شده و حاشیه سود در قیمت نهایی این کالا و خدمات خود را نشان می دهد. وی بخشی از مشکلات تولید در کشور را ناشی از نداشتن نگاه برندینگ به کالاها دانستند و افزودند: برند نشان دهنده سطح کیفی کالا و خدمات، سطح دانش و تجربه سازمان و انتقال دهنده نوع نگاه به مشتری است و اگر این نگاه صحیح نبوده و انتقال درست انجام نشود منجر به از دست دادن بازارهای در دسترس خواهد شد. در این رابطه دکتر یوسفی تاکید داشتند: باید توجه شود مسئولیت ملی و ارزش های اعتقادی در تولید کالای ایرانی و ارائه خدمات با کیفیت نمایان شود.
دکتر یوسفی افزود: با توجه به قدمت و تاریخچه مجموعه توسعه صنایع بهشهر و ارائه کالا و خدمات متعددی که در اذهان نقش بسته است نباید مسئله برند احیانا به خاطر نگاه و تفکر کوتاه مدت و مقطعی نادیده گرفته شود لذا تصمیم گرفته شد تا کمیته برندیگ و توسعه بازار در مجموعه توسعه صنایع بهشهر تشکیل  شود و پس از جلسات متعدد کار گروه های زیر مجموعه کمیته مورد اشاره، مشکلات و عوارض جهت تبیین استراتژی و تهیه اسناد در این زمینه شناسایی شد.

دکتر یوسفی یادآورشد: در شرایط کنونی کشور، بار سنگینی بر دوش ما فعالین اقتصادی است و در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه باید تلاش کرد تا در حوزه کسب و کاری که حضور داریم مشکلی برای جامعه به وجود نیاید و می بایست نقش خود را پر رنگ بدانیم و در این ارتباط با توجه به اینکه امسال حسب تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله) سال رونق تولید است ما به عنوان متولیان این امر با همت و تلاش بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم.
در ادامه این همایش دکتر پور محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت به پخش در سخنانی پیرامون حوزه برندینگ، تجربیات و اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته در شرکت به پخش را مطرح کرد و دکتر الله وردی نیک نیز از فعالین حوزه برندینگ طی سخنانی به ارایه الگوی مدیریت برندینگ پرداخت. در خاتمه این نشست وضعیت شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر از طریق پرسشنامه های خوداظهاری مورد ارزیابی واقع شده و دکتر معین زاد معاون برنامه ریزی و توسعه ارائه مختصری از مسیر طی شده و پیش رو در زمینه مدیریت برندینگ مجموعه توسعه صنایع بهشهر، داشتند. گفتنی است این همایش توسط معاونت  برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر و به میزبانی شرکت به پخش برگزار شد.